Van een simpele werkplek tot en met een volledig ingericht gebouw (wanden, plafonds, vloerbedekking, lichtplan, verlichting, vitrage, zonwering etc.).
Wij nemen de totale verantwoordelijkheid voor de uitvoering van het project, vanaf het offertestadium tot en met oplevering en uiteraard de nazorg. Dit betekent korte lijnen en grote flexibiliteit om eventuele onvoorziene omstandigheden op te lossen.
Het opstellen van een realistisch trajectplan met de bijbehorende planning rekenen wij eveneens tot onze verantwoordelijkheid.
Alle projectpartners waarmee wij samenwerken zijn zorgvuldig geselecteerd op vakkennis, creativiteit, betrouwbaarheid en zorgvuldigheid.
Het plaatsen en monteren van al het kantoormeubilair word zo mogelijk altijd zodanig gepland dat u daar zo min mogelijk hinder van ondervindt, desnoods 's avonds, 's nachts of in het weekend, alle montagewerkzaamheden zijn voor rekening van ons.
De mogelijkheid bestaat voor u om voor een aantal producten onderhoudsovereenkomsten af te sluiten na afloop van de garantieperiode, bijvoorbeeld voor bureaustoelen. Deze overeenkomsten bieden wij u ook aan op uw bestaande kantoormeubelen, ook als deze niet door ons zijn geleverd.
Om u ervan te overtuigen dat u een juiste keuze heeft gemaakt, zijn wij graag bereid om een proefplaatsing te verzorgen, zonder enige verplichtingen van uw kant.
Bent u door welke oorzaak dan ook plotseling in problemen gekomen met uw inrichting? Wij helpen u met plezier met het plaatsen van tijdelijk meubilair, enz.
De ergonomische aspecten van kantoorinrichting worden steeds belangrijker. Niet alleen moet u voldoen aan de Arbo-regelgeving maar ook het effect op ziekteverzuim en dus de kosten die hier inherent aan zijn, maken het meer dan de moeite waard hier zorgvuldig mee om te gaan. Denk bijvoorbeeld eens aan de toename van klachten zoals R.S.I. en rugklachten. Dit zijn vaak aandoeningen die een lange herstelperiode verplichten, nog afgezien van kosten zoals verzekeringspremies, aanvulling ziektegeld en vervanging van arbeidsongeschikte collega's. Wij hebben de kennis in huis en voeren gratis en vrijblijvend een ergonomische onderzoek voor u uit volgens alle Arbo-regels.
Ons brede assortiment bestaat o.a. uit:
- Diverse exclusieve meubellijnen zoals:
Assmann, Pami, Balma, Mibra, FP Collection, Drisag, Thonet, Interstuhl,
Nauta, De Raat, Human Office, Vepa Bins, Legamaster, Actiu en eigen huislijn
- Stellingen, roldeurkasten, schuifdeurkasten, enz.
- Vloerbedekking, vitrage
- Verlichting
- Systeemplafonds en wanden
- Diverse accessoires o.a. brandkasten, vitrinekasten, kapstokken, whiteboards, TFT-armen, enz.
Door deze verscheidenheid in kantoormeubellijnen en producten bent u in staat om de stijl en prijsklasse te kiezen die bij uw organisatie past.
Kortom Mattheus Becking Kantoormeubelen zou ook voor u de partner kunnen zijn waarmee u een langdurige en betrouwbare relatie opbouwt.