Wat vind u?

Sisi en Nathalie, De KinderKroon Tubbergen
Na de verhuizing van ons kinderdagverblijf en het opnieuw inrichten van stamlokalen, slaapkamers en overige ruimtes, was het na ruim een jaar  tijd voor om ons kantoor opnieuw in te richten! Doordat Danny bij ons op locatie kwam kon de ideale en betaalbare oplossing op maat aangeboden worden! Er werden verstelbare bureautafels geadviseerd!
Na het plaatsen van de bestelling hadden wij binnen een week tijd, onze nieuwe bureautafels op maat en kleur en kon het zittend werken afgelost worden met staand werken! De ideale werk situatie voor ons! Alles supersnel geregeld en gereed gemaakt. Danny heeft alles op ons kantoor verschoven, opnieuw aangesloten en alle kabels keurig weggewerkt! Wij hebben de ideale werkplek gekregen en zijn erg content en enorm te spreken over de gang van zaken bij Mattheus Becking Kantoormeubelen, een ideaal topadvies op maat! Wij adviseren het aan iedereen!

Patrick P., Wierda en Partners vermogensbeheer te Assen en Laren;
Bij de start van ons bedrijf, in 2009 is de inrichting ten volle tevredenheid verricht door Mattheus Becking Kantoormeubelen. Door groei van het bedrijf en de vraag naar extra kantoor inventaris, hebben we Danny weer benaderd. Bepalende factoren om alles via Mattheus Becking Kantoormeubelen te laten leveren; het meedenken, de servicegerichtheid, marktconforme prijs en bezorging met keurige montage. Bij volgende uitbreiding zullen wij zeker weer Danny Visscher benaderen. Ik kan Mattheus Becking Kantoormeubelen zeker aanbevelen!

Jean-Paul Deterink, Deterink Assurantiën te Tubbergen;

"Mattheus Becking Kantoormeubelen is alweer een hele tijd onze vaste leverancier van al ons kantoormeubilair. Zij onderscheiden zich van andere leveranciers door niet voor eigen winstbejag te gaan maar vergaand kritisch mee te denken en bestaande materialen zo mogelijk te gebruiken. Bij eventuele problemen zorgen ze direct voor vervanging en lossen het altijd in overleg adequaat op"

Liesbeth Koers, Ketting Techniek Nederland te Enter;
Na een verbouwing van ons pand, prominent gelegen aan de A-1 ter hoogte van Enter, vonden wij het ook tijd om deze vernieuwing door te trekken in ons interieur. Een nieuwe inrichting, daar horen dan ook nieuwe meubels bij. Alles qua interieur mooi op kleur en uitvoering op elkaar afgestemd. Bij de firma MB kantoormeubelen hadden we al snel een klik, en een goed gevoel. Samen hebben wij de leverancier van de meubelen bezocht, onze wensen doorgesproken, en uiteindelijk alles geleverd, geplaatst en ingesteld gekregen, zodat onze werknemers zich helemaal happy en thuis voelen in ons “vernieuwde” pand. Nogmaals dank, Danny en collega’s, voor jullie bijdrage in deze.

Jan-Maarten Plomp, BrixCRM te Almelo;
Na jaren al een tevreden klant te zijn geweest, heeft Danny ons weer aangenaam verrast met zijn meedenken en voorstellen voor de uitbreiding van ons kantoor. De klant staat centraal bij Danny!

Klik hier om uw reactie achter te laten.